ZWROTY I REKLAMACJE

Zwrot towaru

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w sklepie WHY THAI DELI w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, trzeba wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

WHY THAI SP. Z O. O. POZNAŃ SP.K.
ŻUPAŃSKIEGO 5/5
61-562 Poznań

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz paragon lub fakturę.

Składanie reklamacji

Bardzo nam przykro jeśli zakupiony produkt w sklepie WHY THAI DELI nie spełnił Twoich oczekiwań.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Pobierz formularz

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
WHY THAI SP. Z O. O. POZNAŃ SP.K.
ŻUPAŃSKIEGO 5/5
61-562 Poznań



Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl